آمار

  • ساخت
  • نصب و اجرا
  • مشاوره و اجرای سیستمهای پیشرفته مدیریتی
  • شرکت طراحی سایت حرفه ای

    وب سایت رسمی شرکت نیک تلاش صنعت

    شرکت طراحی سایت حرفه ای

    وب سایت رسمی شرکت نیک تلاش صنعت

    وب سایت رسمی شرکت

    وب سایت رسمی شرکت

    نیک تلاش صنعت

    نیک تلاش صنعت

  • ساخت
  • نصب و اجرا
  • مشاوره و اجرای سیستمهای پیشرفته مدیریتی
  • Slider

    Notice: Undefined offset: 1 in /home/ntscoir/public_html/libraries/quix/app/drivers/joomla/partials/quix-render-item.php on line 10

    شرکت طراحی سایت صبا وب

    خدمات طراحی سایت و بهینه سازی سایت




    از سال 1398 با افتخار!

    شرکت صبا وب از ابتدای سال 1387 فعالیت خود را آغاز نموده است. اکنون با اشتیاق و تعهد برترین خدمات طراحی سایت را همراه با خدمات سئو و بهینه سازی سایت، گرافیک سایت و طراحی بنر، پشتیبانی سایت، تولید محتوا، آموزش مدیریت سایت، همگام با جدیدترین فناوری ها و استانداردهای روز دنیا به کارفرمایان گرامی ارائه میکند. در این شرکت نیروی انسانی یک سرمایه با ارزش تلقی می گردد و این سرمایه ها را عمدتا جوانان پویا تشکیل داده اند.  



    بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

    شرکت طراحی سایت صبا سایت با طراحی بیش از پانصد سایت اینترنتی در زمینه های طراحی سایتهای فروشگاهی ، بازاریابی شبکه ای و طراحی سایت خبری و غیره در سراسر جهان با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی های طراحی سایت به همراه بهترین خدمات جانبی طراحی سایت نظیر بهینه سازی سایت، سئو، امنیت سایت و خدمات هاستینگ و طراحی سایت ریسپانسیو با افتخار در کنار شماست. همواره با تشکیل یک گروه متخصص توسعه دهنده وب در تلاشیم تا بتوانیم بهترین خدمات طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل و سئو و بهینه سازی و خدمات هاستینگ را به مشتریان شرکت خود ارائه نماییم. ما در شرکت طراحی سایت امیران سیستم پایا مدعی هستیم پیشروترین و بروزترین خدمات نرم افزاری را در سراسر جهان با هدف سرویس دهی بهینه با تشکیل کار گروه های مشاوره ، راهنمایی و توسعه کسب و کار ارائه می دهیم.


    ماموریت ما

    صبا سایت طی فعالیت خود توانسته است خدمات بازرگانی مختلف از جمله ترخیص کالا، امورگمرکی ، حمل و نقل و مشاوره های بازرگانی را به شرکت های تجاری و صنعتی اعم از دولتی و غیردولتی را به انجام برساند و روزانه حجم عظیمی از کالاهای مختلف را ترخیص و تحویل مشتریان نماید.

    صبا سایت ازشرکت های خدماتی فعال درزمینه های بازرگانی، واردات و صادرات، ترخیص کالا از گمرکات کشوراست که وجود مدیریت و کارشناسان مجرب وباتجربه ، این شرکت رابه یک مجموعه معتبروشناخته شده درزمینه امورگمرکی و ترخیص کالا تبدیل کرده است. صبا ویژن صدر طی فعالیت خود توانسته است خدمات بازرگانی مختلف از جمله ترخیص کالا، امورگمرکی ، حمل و نقل و مشاوره های بازرگانی را به شرکت های تجاری و صنعتی اعم از دولتی و غیردولتی را به انجام برساند و روزانه حجم عظیمی از کالاهای مختلف را ترخیص و تحویل مشتریان نماید.





    آشنایی با کارشناسان مورد تایید ما

    با مشاوران مجرب ما بیشتر آشنا شوید و با انها در ارتباط باشید
     

    جواد فروغی فرد

    جواد فروغی فرد

    مدیر فروش
    آرش برازنده

    آرش برازنده

    مدیر بازاریابی


    افزایش تولید

    85%

    افزایش فروش

    60%

    کاهش هزینه

    94%

    تخصص اصلی ما

    ما با ارائه راه حل های بهینه و مشاوره کسب و کار و مدیریت بهتر فرآیندهای سازمان شما، به شما قول میدهیم که مشکلات سازمان شما به حداقل برسد و رونق و رشد کسب و کارتان را با تمام وجود احساس کنید.

    ما با بهره گیری از تیم متخصص و مجرب در بالاترین سطح به شما بهترین انتخاب را پیشروی شما قرار میدهیم. نتیاج حاصل از مشاوره و نتایج بهره گیری از راه حل های ما برای مشتریانمان گویایی واقعیت های جالبی است که بد نیست به آنها توجه کنید تا به انتخاب خود مطمئن شوید.

    تماس با ما

    •  آدرس شرکت:ایران ،تهران-خیابان امیر آباد شمالی -روبروی مرکز قلب تهران -کوچه شهید اخلاق ثانی (مجد سابق)-پلاک 69-طبقه چهارم-واحد غربی 
    •   کد پستی:1413675439
    •  88029017 -88028086-88351988-88356722-88016038
    •   فکس:88026016